Klub Podróży JAREMA na Fejsie

Karkonosze - rodzinny wyjazd czerwcowy (2010)

Boże Ciało w Sudetach tym razem spędziliśmy w Karkonoszach

Miejsce: Karpacz

Termin: 3-6.06.2010

Liczba uczestników: 19 (5 rodzin, 10 dorosłych, 9 dzieci)

Pogoda nie zapowiadała się najlepiej, jednak przerosła nasze wszelkie oczekiwania.

W czwartek, kiedy jechaliśmy do Karpacza mżyło, każąc nam w chmurach zwiedzać Starówke w Opolu i w lekkim deszczu zamek w Bolkowie.

Jednak już w piątek rano powitało nas piękne słońce i tak już zostało do samego końca. W piątek weszliśmy przez Pielgrzymy na Słonecznik, a potem przez Strzechę Akademicką dotarliśmy do Samotni.

Sobota to szturm na Śnieżkę. Pomogliśmy sobie co prawda wyciągiem, ale potem przeszliśmy grzbietem przez Jelenkę aż do Sowiej Doliny.

Dzień powrotu urozmaiciliśmy sobie zwiedzając Muzeum Miniatur i Sztolnie Uranu w Kowarach.

Iza i Radek

sitemap-8sitemap-6rsssitemap-1rsshomesitemap-9rsshomesitemap-4sitemap-3sitemap-8sitemap-7sitemap-9sitemap-10sitemap-10sitemap-8sitemap-7sitemap-2sitemap-5sitemap-4sitemap-7sitemap-3homersssitemap-10sitemap-7sitemap-5sitemap-4sitemap-10rsssitemap-10sitemap-8sitemap-6sitemap-1rsssitemap-7sitemap-2sitemap-6sitemap-1homesitemap-4sitemap-6sitemap-9sitemap-6sitemap-4sitemap-7sitemap-10sitemap-7sitemap-3sitemap-3